Dag cuatro

6 september 2019 - Platja d'Aro, Spanje

Een stukje Nederland in Spanje. Wakker worden met bewolking en later op de dag weer 'genoten' van Spaanse regen en onweer. We hadden het gisteren al voorspeld. Wat is de overeenkomst tussen Spaanse en Nederlandse regen? De druppels zijn nat... Door de harde wind vielen de bladeren uit de palmbomen. Voor morgen is dat wel prettig, net iets meer zon op het terras als-ie tenminste schijnt.

Vandaag niet veel gedaan, net als de andere dagen en wellicht de komende dagen. Een beetje lummelen, waarbij het nog niet eens om het spel gaat. Uiteraard zijn de dobbelstenen wel op tafel gekomen. We hebben ons georiënteerd op activiteiten hier in de buurt. Een keer iets anders dan een dag naar Barcelona of Girona. Al hebben wij nog nooit samen Barcelona bezocht. Sinds onze kennismaking met Girona zijn we daar erg enthousiast over, behalve dat het slecht begaanbaar is. Gelukkig heeft Girona genoeg tenten waar ze lekkere koffie serveren.

Qua eten hebben we het Nederlands gehouden; uitsmijter met ham en kaas. Voor het gemak heeft Videoland zich ook aangepast aan thuis als we via WiFi kijken, coño... We hebben drie verschillende providers die we in kunnen zetten, het was drie keer niks.

Na regen komt hopelijk veel zonneschijn.

Hasta Mañana!